19 listopada 2010

Rodzina Boza

Na ziemi kazdy nosi w sobie tysiace mysli, trosk. To jest ziemskie, ludzkie. Boska jest wiecznosc. W niebie wszyscy sa bracmi i siostrami. Wszyscy sa dziecmi Bozymi. Wszyscy sa przy jednym stole. Nikt tam nie jest bardziej czy mniej wazny. Bog wszystkich bez wyjatku czy na ziemi czy w niebie kocha tak samo. Jestesmy jego dzieci. Mam coreczke starsza i mlodszego o dwa latka synka.

Czy bardziej kocham ja niz jego?
Czy bardziej kocham jego niz ja?

To sa moje dzieci. Kocham je z calego serca. Tak tez nas Bog kocha. Oboje sa gleboko w mym sercu. Zajmuja mi je w calosci. Serce jednak jest nieograniczone. Sa w nim tez przyjaciele, rodzina i oczywiscie Bog i cala rodzina swieta. Serce jest jak ziemia plodna. Co w nim zasiejesz to wyrosnie.

Zasiejesz dobre ziarno to wyrosnie dobry owoc, zasiejesz zle ziarno to wyrosnie chwast. Bog daje nam ziarno, ktore jak zasiejemy da dobry plon. Dobry owoc nas napoi i nasyci. Da nam sile i odwage i radosc i mestwo a najwazniejsze to MILOSC

Laka na ziemi moze nam dac obraz nieba i nas samych.

Brak komentarzy: