9 listopada 2010

Biala Hostia

Moj przyjaciel na przeslany link ze zdjeciami:

http://www.990px.pl/index.php/2010/10/13/krwawi-wegetarianie-z-phuket/ napisal:

"Mamy piękną religię, prawidziwą. praktyczną. Hostii białej życzę sobie i Tobie"
Co tu dodac... Jak osiagnac spokoj serca i duszy, radosc z zycia ktore wciaz sie zmienia, jedyna stala zecza w zyciu jest zmiana - mowia. Praca, rodzina, przyjaciele to wszystko dzis jest jutro moze zniknac. Biala hostia, bialy baranek, jakze mala niezauwazalna a nosi w sobie taka wielka Milosc. Milosc ktora jest stala i niezmienna. Milosc, ktorej powierza sie wole zycia - ..."badz wola twoja..."

Ojcze nasz, któryś jest w niebie
święć się imię Twoje;
przyjdź królestwo Twoje;
bądź wola Twoja jako w niebie tak i na ziemi;
chleba naszego powszedniego daj nam dzisiaj;
i odpuść nam nasze winy, jako i my odpuszczamy;
naszym winowajcom;
i nie wódź nas na pokuszenie;
ale nas zbaw ode Złego.
[Albowiem Twoje jest Królestwo i moc, i chwała na wieki wieków.]
Amen.

Czy czlowiek w obecnych czasach jest w stanie ukleknac i schylic glowe?
Czy ja musze wszystko zaplanowac i to musi sie udac?
Czy jestem w stanie przystapic tydzien w tydzien do komuni swietej?

Komunia swieta daje mi spokoj serca i zycia. Staram sie dla siebie dla rodziny a przedewszystkim dla Ojca w niebie. Upadam to prawda. Czasem kazdego dnia. Ale staram sie. Moze od lat z tym samym grzechem chodze do spowiedzi ale walcze i sie staram dla niego dla mnie i dla mojej rodziny i przyjaciol. On mi tym samym daje ku temu sile. On ktory sie ukrywa w Hostii Bialej. On...

Brak komentarzy: