7 listopada 2010

Kazania ks Piotra Pawlukiewicza

http://www.kazaniaksiedzapiotra.pl/ Ks Piotr Pawlukiewicz ma niezwykly dar i talent do opowiadania kazan. W prosty sposob dociera do mnie jak i do wielu innych. Dzis mowil o oczekiwaniach jakze bliskim mi temacie. Moj przyjaciel z lat szkolnych stwierdzil, ze sie do niego nie odzywalem a moglem zadzwonic, ze mialem go gdzies i teraz nie mamy uo czym rozmawiac. Hmm. Mysle sobie, ze przeciez jak ktos chce to zawsze moze zadzwonic. Moze mialem akurat inne sprawy na glowie. Nie byl to moj najblizszy przyjaciel. Ja mu nie wytykam ze on nie zadzwonil, ze sie nie odezwal ,ze nawet nie napisal. Takie zycie. Dla mnie wizja zycia w niebie jest ta ktora mnie kieruje przez zycie. Tam wszyscy bedziemy w sandalach przy jednym stole z cala rodzina swieta. Tam nie bedzie swiata materialnego, domow, pieniedzy, internetu. Tam wszyscy bedziemy rowni. Wszyscy bedziemy bracmi i siostrami. Wszyscy razem bedziemy miec czas dla siebie. Tam w domu Ojca.

Brak komentarzy: