25 marca 2011

Duchowa Adopcja Dziecka Poczętego Zagrożonego Zagładą

Wczoraj bylo Zwiastowania NMP. Dzien, kiedy poczal sie Jezus Chrystus. Wczoraj tez bylo w naszym kosciele przyjecie Duchowej Adopcji. Trwa ona 9 miesiecy tak jak rozwoj dziecka w lonie matki i konczy sie w dniu Bozego Narodzenia. Te symboliczne daty dodaja dotatkowo sily i modlac sie o zycie tego dziecka o ktorym wie tylko sam Bog, ze jest zagrozone, o jego rodzicow i ich dobre decyzje i dobre swiadectwo dziecka po jego urodzeniu. Do modlitwy można dołaczyć dowolnie wybrane dodatkowe postanowienia. Dodatkowymi postawieniami mogą być na przykład: częsta Spowiedź i Komunia Święta, adoracja Najświętszego Sakramentu, czytanie Pisma Świętego, post o chlebie i wodzie, walka z nałogami, pomoc osobom potrzebującym, dodatkowe modlitwy.
Ja tez wybralem dodatkowe postanowienie, z ktorym walcze od lat i czesto upadam. Jestem cukrzykiem od 10 lat i do tej pory wszelkie postanowienia ograniczenia slodyczy konczyly sie fiaskiem. Wytrwalosc to moja pieta achillesa. Dlatego wierze, ze te postanowienie pomoże temu dziecku jak tylko ja wytrwam w codziennej modlitwie czytaniu fragmentu Pisma Sw i moim postanowieniu niejedzenia slodyczy i lepszego odzywiania sie. Wiem, ze moze nie powinienem o tym pisac, ale jest to moje swiadectwo i tez prosba o modlitwe za mnie abym wytrwal. Moja wytrwalosc mam nadzieje przelozy sie tez na moje zycie. Mam nadzieje, ze wzajemnie sobie pomożemy. Ja dziecku i jego rodzicom a przez moja wytrwalosc to dziecko pomoze mnie. Jak wytrwam Boze Narodzenie bedzie wspanialym dniem.

Odpowiedzi na najczęściej stawiane pytania:

http://www.diecezja.waw.pl/da/pytania.html
http://www.duchowaadopcja.com.pl/

Brak komentarzy: