27 października 2010

Bezpłodni rodzą dzieci

Sa dwie metody o ktorych jest glosno i jeszcze dodatkowa opcja jezeli chodzi o pary nie mogace miec dzieci:

  • in vitro
  • naprotechnologia
  • adopcja

Jezeli chodzi o in-vitro i naprotechnologie wiecej informacji jest pod linkiem: Bezpłodni rodzą dzieci. Jest to kontrowersyjna kwestia warto jednak sie glebiej przyjrzec temu co sie kryje pod tymi nazwami.

Patrzac okiem rodzicow chcacych miec dzieci, a ktorzy nie moga wszystko zalezy od ich sumienia i perspektywy. Patrzac przez pryzmat wiary czlowiek kieruje sie etyka i broni czlowieka juz od momentu poczecia i embrionu. Czlowiek dla Boga nie tylko cialem ale kazdy ma dusze i jest dzieckiem Boga. Mam ojca i matke i braci. Jako juz dorosly czlowiek, ktory sie wyprowadzil z domu nie widze ich na codzien ani oni nie widza mnie. Nie chodza za mna jak za malym dzieckiem trzeba chodzic i mniec oczy dookola glowy o czym teraz wiem bo mam dwojke malych dzieci - dwa latka i jeden miesiac. Tak samo jest nasz Ojciec w niebie i dla niego jestesmy jego dziecmi i on nas kocha jak nasi rodzice. A teraz wiem jak mnie kochaja moi rodzice i moge sobie wyobrazic jak mnie kocha Bog bo sam mam dzieci i czasem mnie denerwuja i daja popalic - placz w nocy, choroby, nieposluszenstwo - ale pomimo to kocham ich z calego serca i zrobilbym dla nich wszystko.

Brak komentarzy: