6 kwietnia 2013

Alicja Tysiąc chce 130000 PLN - kolejna rozprawa w poniedziałek 08.Kwi.2013r

W poniedziałek w sądzie prawnicy Alicji Tysiąc będą chcieli pieniędzy tym razem od rodziny Terlikowskich.
Sto trzydzieści tysięcy.
Tomek ma żonę Małgosię i czwórkę małych dzieci: Marysię, Zosię, Mikołaja i Jasia.
Na Fronda.pl prosi o modlitwę:

"Kolejna rozprawa w sprawie, jaką wytoczyła mi Alicja Tysiąc odbędzie się w poniedziałek o godzinie 12 w sądzie okręgowym w Warszawie.
Ten proces jest niezwykle ważny, nie tylko dla mnie osobiście (130 tysięcy zwyczajnie nie mam), ale też dla wolności słowa w Polsce, a także dla wolności mówienia prawdy o tym, czym jest aborcja. Zwolennicy aborcji takimi procesami chcą bowiem doprowadzić do sytuacji, w której jedynymi dopuszczalnymi ocenami zachowań kobiet, które chciały dokonać aborcji i nadal są z tego dumne, będą pochwały. A każdy, kto zdecyduje się wyrazić odmienną opinię będzie stawiany przed sądem i skazywany na absurdalnie wysoką karę. I dlatego bardzo proszę o modlitwę w tym dniu. Będzie ona potrzebna, bo to nie tylko moja sprawa, ale też szerzej sprawa wolności dla chrześcijan.
Tomasz P. Terlikowski"


„Bądź mężny i mocny, nie lękaj się, nie bój się ich, gdyż Pan, Bóg twój, idzie z tobą, nie opuści cię i nie porzuci.” Pwt 31, 6
„Oto dałem wam władzę stąpania po wężach i skorpionach, i po całej potędze przeciwnika, a nic wam nie zaszkodzi.” Łk 10, 19
Święty Michale Archaniele, módl się za nimi.
Błogosławiony Księże Jerzy, módl się za nimi.
Wszyscy Święci i Aniołowie, módlcie się za nimi.
Jezu Ufam Tobie

Joanna Najfeld

Źródło: mamproces.pl

Brak komentarzy: