18 stycznia 2011

Co bedzie gdy nas juz tu nie bedzie?

W swoim czasie i nasze dzieci beda wiedziec ze my tata i mama jestesmy rodzicami ziemskimi i nas tu kiedys moze zabraknac - gora zadecyduje.
W swoim czasie tez beda wiedziec, ze prawdziwym ojcem i rodzina jest rodzina swieta.
I ze kiedys jak Bog da wszyscy sie spotkamy tam w jego domu gdzie wszyscy bedziemy sie przechadzac w sandalach:D i wszyscy bedziemy bracmi i siostrami.
Jak dziadek moj zmarl przykro mi sie zrobilo choc z drugiej strony bylem szczesliwy, ze jak Bog da to dziadek bedzie sie radowal w jego domu. Modlimy sie za jego dusze. Dziadek pomimo, ze juz jego usmiechu tu na ziemi nie zobacze to wciaz jest w moim sercu i kiedy tylko chce moge z nim porozmawiac i go zobaczyc. Tak jak w niebie jest mieszkan wiele i dla kazdego wystarczy tak samo w sercu. Serce pomimo, ze fizycznie jest takie male to jest ogromne. Moze pomiescic niesamowita ilosc osob. Dziadek w nim jest, babcia, rodzice moi, zona, dzieci, przyjaciele, nawet wujek z ktorym obecnie nie mam kontaktu. Sa w nim wszyscy ktorych kocham. A Bog w sercu ma wszystkich, ktorzy chodza i chodzili i beda chodzic po ziemi. Kocha wszystkich bez wyjatku. Tylko od nas zalezy czy my swoje serce otworzymy i go wpuscimy do niego czy nie.

1 komentarz:

rmplona pisze...

Bardzo pouczający artykuł o rodzinie-tok możemy zadać "gdzie nasza rodzina"
ja też na swojej stronie mam parę ciekawych artykułów (tak mi się wydaje)-zapraszam na,; gdziejestrodzina.blgspot.con